söndag 25 januari 2009

Lite äldre

Så har man fyllt år igen, denna gång 40. Jisses, 40 år. Då ska man väl börja känna sig vuxen? Eller när börjar man göra det. Kanske omgivningen tycker att man mognar med åren och blir lite vuxnare, men själv känner jag mej som jag alltid gjort. Fast man känner ju att man inte är 25 längre, kroppen pallar inte lika mycket.

Ett par bilder från helgen kan jag bjuda på.

Dottern, som har den tvivelaktiga smaken att fylla år samma dag som jag, fick en kamera. Nej!!!Inte en galning till i familjen som springer omkring och terroriserar alla med en kamera! Det räcker väl med Pysselitens eviga objektiv upptryckt i ansiktet stup i kvarten.


Två exempel på bilder på temat vin.


3 kommentarer:

Pysseliten sa...

Karlsloken börjar visst även få svårt att veta var Pysse slutar och han själv tar vid, det är karlslokens objektiv som åsyftas, att jag måste hålla efter honom i kommentarsbåset är endast en brist på information om inlogg och lösenord.

Lumumma sa...

40 år liksom. Hur kan man vara så gammal? Skulle vägra. :) Fö är det spännande att aldrig riktigt veta om den som kommenterat verkligen är ... den som kommenterat. :?

Pseudonaja sa...

Grattis! 40 år är en bra ålder!