fredag 10 juni 2011

Lottens drömbil?

Lotten, är det en sån här du vill ha?



7 kommentarer:

Lotten sa...

ÅH! Vilken röd bil! Nej, vilken fin bil menar jag! Och RÖD!

Lotten sa...

Den där fontänen skulle jag kunna ha i köket.

Pysselitens karlslok sa...

Du ser väl att det är en Mustang? Fast jag vet inte om det är en 67:a.

Lotten sa...

Nope, jag såg inte att det var en Mustang -- jag är nämligen en bilidiot som delar in bilar i snygga respektive rostiga.

Men nu vet jag!

Cecilia N sa...

Jag delar in dem i röda och andra, respektive snygga och rostiga.

Fast det händer ju att snygga röda bilar är rostiga ...

Titta på blanka bilar är skoj. Men jag har ingen ork att göra en själv.

Lotten sa...

Nu när det är bevisat att det är en 67:a och dessutom en Mustang, så kan jag meddela att jatack, jag tar gärna emot den!

(Fast vid närmare eftertanke bor den bättre hos någon som är torr bakom öronen och vet hur man tar ansvar för dylika prylar.)

Cecilia N sa...

Idag mötte jag först en mörkt marinblå mustang, vilket fick mig att tänka på detta inlägget.

Strax efter kom ett enhästkraftsfordon. En kraftig variant, inte ardenner, men frågan är om det räcker med nordsvensk. Med svallande gul man, klapprande hovar och en blå vagn bakom sig.

Det är grejer det!